Mopat
Verhalen
Foto’s
Kaart
Profiel
Home
Foto’s
Japan
Tokyo fishmarket
Tokyo fishmarket
9 oktober 2008 -
Tokyo
,
Japan
Deze foto werd gemaakt op 9 oktober 2008 in
Tokyo
,
Japan
.
«
»
1 Reactie
OMA:
11 oktober 2008
Hallo Moniek-Patriek
Geweldig wat jullie allemaal zien,
een hele belevenis.
Heel fijn om zo veel van jullie te horen,
en zulken mooie foto`s
De groetjes Oma.
Laatste foto
Laatste reisverhalen
Nog een berichtje van Marion
Een berichtje van Marion
strand...strand...nog meer strand...
Terug in prompiram III !
Een Fake Tan en alweer Motorpech
Alle reisverhalen »
Mailinglijst
Ontvang een email
wanneer wij een nieuw reisverhaal plaatsen:
Reislogger
Inloggen
Reisblog maken
Geweldig wat jullie allemaal zien,
een hele belevenis.
Heel fijn om zo veel van jullie te horen,
en zulken mooie foto`s
De groetjes Oma.